Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

torsdag 7. januar 2010

Lapp 6 termokrom farge:



Her har jeg prøvd å lage fargenyanser, hvor jeg mikser magentafargen og den sorte på samme bit. Det er ikke stor forskjell i hvor lett de skifter farge.
















Midten får være oransje.















Jeg sydde svart sikksakksøm rundt formen for å gjenta det svarte, og for å se hvordan det fungerer å sy oppå formen.
















På baksiden har jeg sydd for hånd, mellom tekstilet og vlieselinen.



















Jeg prøver å gjenta formen fra Redesignfasen.
















Baksiden, ku sydd foreløpig på den midterste biten.








































Her har jeg sydd over hele biten, på baksiden, i én sammenhengende tråd. Den blir sakte varm..




















Varmere..



















Dette er det meste jeg får til. Er tråden for lang?




















Konklusjon:

Jeg må dele opp i flere kretser for ar tråden skal kunne bli varm nok over det hele.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar