Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

torsdag 7. januar 2010

Lapp 3 termokrom farge:

Denne tråden er også fra Sparkfun, men det er den som er ment for å sy med for hånd. Her har jeg da sydd med den som undertråd og snudd prøvelappen etterpå. Denne leder strøm bedre, men har en mulighet for å smelte, den også.
















Sydd med sølvtråden på baksiden, og rosa overtråd. Jeg har koblet (sydd) alle delene sammen, men det blir ikke varmt over det hele, kun på den nederste delen, og veldig svakt noenandre plasser.

















Jo lengre tid med strøm, jo varmere.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar