Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

fredag 18. september 2009

Hva skjer nå?


  • Jeg skal lage prøver på stoffbiter i lik størrelse.
  • For å få en rød tråd i oppgaven, vil jeg bruke det samme mønsteret på alle prøvene. Da er det enklere å systematisere, se forskjeller, likheter, hva fungerer og hva fungerer ikke. Da kan jeg senere trekke ut hva som kan fungere innen redesign.
  • Prøvelappene vil bestå av litt forskjellig materiale, og lys og mørk farge, for å se hva som får frem elementene best. For eksempel er lin et fint materiale, der man kan bruke vevingen som piksler. Ull kan være spennende for man kan skjule tråden i ulla. Kanskje prøve på noen syntetiske materialer, skinn, gummi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar