Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

mandag 21. september 2009

Forslag til motiv til prøvelappene:

For at motivet ikke skal være noe "out of the blue",tar jeg utgangspunkt i kretskortet fra Picaxe, som jeg har forstørret i Photoshop. Jeg tar ut deler og setter sammen i PS. Hvis jeg hadde brukt hele kretskortet som motiv ville det blitt for mye, derfor setter jeg det sammen til noe nytt, og noe som ser interessant ut. Jeg må ta hensyn til at både pluss- og minustrådene skal være synlige og ikke krysse hverandre, så noen endringer fra PS-skissene må gjøres.


Photoshopskisser:
















































































































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar