Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

torsdag 19. november 2009

Retroblomst...

Utgangspunkt: Retroduk. Klipper ut blader som syes sammen slik at de får en forhøyende effekt/3D.


Skal man leke seg med grønnfarger? Lage skikkelig "redesignstil"..















Dette skal bli midten av blomsten. Klipper ut en sirkel i grønt ullstoff, syr kantene med sikksakksøm. Syr med tråklesting rundt og snurper sammen på baksiden.



















Sjøstjerne?



















Blomst?



















Med paljetter?















Halvblomst?















Joker?















Kan det bli en refleks? Klippet ut blader fra refleksbånd.















Bedre opp ned?















Refleks i midten også?














Konklusjon:
Blir ikke inspirert her heller.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar