Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

onsdag 25. november 2009

Retroblomst 2

Idé: Brosje
Materiale: Retrotekstil, paljetter,perler, swarovskikrystaller
Teknikk: Strømledende sytråd, hvit lysdiode, applikasjon






Her har jeg samme utgangspunkt som Retroblomst 1, men med en kombinasjon av sort og gull istedenfor brunt og gull. Jeg har sydd rundt kanten med svart tråd. Perlene er i svart og paljettene er i gull. Uttrykket er litt mer "strassete".


















































































































Resultat uten strøm på:














Resultat med lys:
sett inn bilde!

Konklusjon:
Samme som Retroblomst 1, kan fungere på mange måter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar