Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

torsdag 22. oktober 2009

Teknisk utprøving. Prøvelapp 5 perler:

Organisk mønster lik prøvelapp 2 og 4.
Tekstil: Lin
Farge: Beige, røde dioder og motstander
Konstanter: Dioder og motstander og sytråd
Variabler: Føttene på diodene og motstandene, de er pyntet med perler (dupeditter?) Perlene har jeg samlet opp gjennom flere år.
Tre kretser
Sensor kommer..


















Her startet jeg først med rød tråd på undertråden på plusstrådene for å se om det passet som en gjentagelse av de røde perlene og diodene, men det lignet for mye på jul!



















Uten lys



















Med lys



















Konklusjon:
Dette liker jeg! Perler og dioder fungerer fint, perlene gjør at diodene integreres mer i uttrykket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar