Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

lørdag 17. oktober 2009

Teknisk utprøving. Prøvelapp 2 sort og gul:

Tekstil: grovt ull
Farge: mørk grå
Stramt mønster
Konstant: dioder og motstander
Variabel: Farger på dioder og motstander(gul) og måten bena er krøllet på
Sensor: variabel

Slik er prøvelapp 2 aller først, helt lik prøvelapp 1 bare med en annen farge på motstandene, med samme krets som går til de tre diodene.




















Nærbilde av hvor jeg gjør endringer:















Endret prøvelapp 2, slik at deet er tre ulike kretser dom går til diodene. Da kan jeg variere mer.















Jeg endret også på føttene på diodene og motstandene, slik at de ble firkantet og like. Dette for å enda en variasjon i uttrykket.

Konklusjon:
Når krøllene på føttene ble like alle sammen, ble det mer sammenheng i uttrykket. Jeg kan bruke like krøller på føttene på diodene, fordi jeg ser på dioden når jeg holder den opp mot lyset, hva som er minus og hva som er pluss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar