Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

onsdag 26. august 2009

Materialutprøving 1: Hvordan skal kretsløpet se ut? Her er ulike forslag til kretsløp, hvor den strømledende tråden brukes som et dekorativt element

Å lage et kretsløp tar tid; pluss og minus skal ikke komme borti hverandre, og med vekt på et estetisk uttrykk behøver man god planlegging. I denne utprøvingen er også tråden et viktig element i uttrykket, i tillegg til at det er en del av det tekniske, så det kan ikke være for tilfeldig, men det kan SE tilfeldig ut...
Jeg har i denne materialutprøvingen bestemt at det er tre kretsløp her, 1. de tre diodene øverst på skulderen, 2. de seks diodene i fjæra, og 3. de seks diodene i pannebåndet. Jeg har valgt dette for å få en variasjon i uttrykket, slik at de kan lyse til ulike tider.




















snirkler..




































lange linjer..




















hulter til bulter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar