Om meg

Oslo
Denne blogg er ikke aktiv. Besøk mitt nye nettsted, techstiler.no, for nyere arbeider! Her viser jeg fram mine produkter, prosesser, ideer og inspirasjon, og endel fra min Master i Formgiving, kunst og håndverk 2009/2010. Er det noe du lurer på, kontakt meg gjerne på barekari@gmail.com

tirsdag 12. oktober 2010

Smykkelykke!!

Smykker jeg har laget som ble utstilt ut på Norway Designs 14 oktober til 6 november. Jeg bruker tekstiler som har motiver jeg finner spesielt interessante. På noen bruker jeg motivet slik det er, andre setter jeg sammen på en ny måte. Tekstilene har jeg funnet på loppemarked/bruktmarked. Alle smykkene har integrerte lysdioder og tiltsensor. På grunn av tiltsensor, lyser dioder forskjellig ettersom hvordan bæreren av smykket beveger seg. Kontrasten mellom tekstilene og diodene gir et spennende uttrykk.

Smykkene er til salgs. Jeg lager også smykker på oppdrag. Kontakt meg for priser.

Stort halssmykke. 6 hvite dioder i to kretser. Kommer med 2 batterier. Solgt!





Brosje med 3 gule dioder




Brosje med 1 rød diode




Brosje med 2 gule dioder




Brosje med 1 gul diode



Brosje med 1 hvit diode



Brosje med 2 røde dioder



Halssmykke med swarovskikrystaller og 1 hvit diode


Halssmykke med 3 gule dioder, perler


Halssmykke som går hele veien rundt halsen. 3 gule dioder



Halssmykke med 1 gul diode. Sølvkjede




Halssmykke med 3 hvite dioder. Sølvkjede




Halssmykke med 1 hvit diode. Sølvkjede

Smykke med sølvkjede. 3 gule lysdioder, integrert med gule perler. 
Smykke med langt sølvkjede. 1 hvit lysdiode plassert i midten. Solgt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar